Kaip išnaudoti socialinius tinklus naujo produkto ar paslaugos įvedimui į rinką

Kaip išnaudoti socialinius tinklus naujo produkto ar paslaugos įvedimui į rinką

Net neabejoju, kad šiais metais dauguma Jūsų planuoja rinkai pasiūlyti naujų produktų ar paslaugų. Tačiau žinome, kad didžiąją dalį sėkmės nulems tai, kaip produktas/paslauga bus įvesta į rinką. Manau, vis dar nedaugelis įmonių rimtai žiūri į galimybę naujienų pristatymui kaip pagrindinį komunikacijos kanalą naudoti socialinius tinklus, o visas kitas medijas išnaudoti kaip palaikymo komponentą naujo  produkto įvedimo į rinką kampanijai.

Tačiau tie, kurie Lietuvoje pirmieji išdrįso tai padaryti, manau, tikrai nenusivylė gautais rezultatais. O biudžetas tokiai kampanijai tikrai gali būti mažesnis nei renkantis tradicinius kanalus – tarkime, viso mėnesio socialinės medijos komunikacijai galime skirti lygiai tokią pačią sumą, kiek kainuotų vienas reklaminis puslapis skaitomiausiame Lietuvos žurnale, o rezultatas (jeigu lygintumėme auditorijos, pamačiusios reklamą, skaičių) tikrai būtų dvigubas, o kur dar galimybė išgryninti savo TG socialiniuose tinkluose ir taip pasiekti būtent tuos, kuriuos norime.

Tad kodėl Jums neišbandžius šiais metais socialinių tinklų naujienoms pristatyti? Jeigu nuspręsite tai išmėginti – tikiuosi Jums šie 9 patarimai pravers, siekiant įgyvendinti užsibrėžtus tikslus.

1. Socialinių tinklų pasirinkimas

Facebook tinklą naudokite kaip pagrindinį kanalą visai socialinės medijos komunikacijai, bet taip pat pamąstykite, kaip galėtumėte įtraukti, apjungti ir kitus socialinius tinklus savo komunikacijoje, ypač jeigu Jūsų TG yra jauni žmonės ar moterys.

2. Turėkite aiškią strategiją ir planą kaip komunikuosite socialinėje medijoje

Dažniausiai daroma klaida socialinių tinklų komunikacijoje yra tai, kad nėra aiškios strategijos ir plano, kas turėtų būti komunikuojama ir kaip.  O tada prasideda „skelbimų“ lenta, kuri tikrai nėra patraukli vartotojams. Nepatraukli ir net erzinanti informacija vartotojams – reiškia garantuotą nesėkmę Jūsų komunikacijos kampanijai. Tad, kad taip nenutiktų Jums, planuokite ir venkite dėti „pliką“ reklaminę informaciją į socialinius tinklus.

3. Sukurkite reprezentatyvų FB “coverio” maketą

Vykdomos kampanijos metu nepamirškite atnaujinti Facebook „coverio“ nuotraukos su Jūsų pristatoma naujiena, kad vartotojai apsilankę Jūsų Facebook paskyroje iškart pamatytų tai, kas šiuo metu Jums yra svarbiausia.

4. Sukurkite „hashtag‘ą“

Pasirinkite ir naudokite tokį „hashtag“, kuris būtų lengvai įsimenamas ir puikiai tinkantis ar apibūdinantis Jūsų naująjį produktą/paslaugą. „Hashtag“ nauda Jums – vartotojai galės rasti visą informaciją ir turinį, kurį kuriat Jūs bei Jūsų vartotojai vienoje vietoje.

5. Organizuokite konkursą savo vartotojams

Siekiant išvengti „etatinių“ žaidėjų, kurie tikrai nekuria Jums jokios apčiuopiamos naudos, nenaudokite „like&share“ formato konkursų. Sugalvokite ką nors originalesnio, kad pavyktų įtraukti ir tuos vartotojus, kurie yra abejingi visokiems „konkursams“. Puikiai galite išnaudoti FB programėles (Apps‘us), paskelbti nuotraukų konkursą ir t.t…

6. Video formato naudojimas

Ne paslaptis, kad video formatas sparčiai auga socialinių tinklų komunikacijoje, tad ir Jūs išnaudokite šį formatą savo komunikacijoje, siekiant rinkai pristatyti naują kompanijos produktą ar paslaugą. Kurkite trumpus, „teaser‘inius“ video, kuriuos galite panaudoti Instagram, Facebook ar Youtube platformose, kuriant pirminį „buzz‘ą“ apie greit rinkoje pasirodysiantį produktą. Tai pat, pateikite trumpus video apie produkto išskirtines savybes, paslaugos išskirtinumą ir Jūsų pranašumą tą paslaugą suteikiant.

7. Nepamirškite savo internetinio puslapio

Turėkite tvarkingą internetinį puslapį, kuriame paprastai ir aiškiai būtų randama išsami informacija vienoje vietoje apie naujus produktus ar paslaugas. Tai pat nepamirškite į savo puslapį įdiegti Facebook konversijos kodo (<a href="https://www.facebook.com/help/435189689870514/" onclick="_gaq.push(['_trackEvent', 'outbound-article', 'https://www ou acheter du viagra en france.facebook.com/help/435189689870514/’, ‘Conversion Pixels’]);” >Conversion Pixels), kuris pravers administruojant mokamas Facebook paslaugas.

8. Investuokite į mokamas socialinių tinklų paslaugas

Pagal išsikeltus tikslus, pasirinktus kampanijos sėkmingumo matavimo rodiklius, pasirinkite tinkamiausią mokamos paslaugos/ų formatą. Siekiant maksimalaus teigiamo rezultato išgryninkite savo tikslinę auditoriją (TG) ne tik pagal lytį ir amžių, bet taip pat nepamirškite pasinaudoti ir turimais vartotojų el. paštais bei konversijos kodu.

9. Matuokite rezultatus

Svarbiausia prieš pradedant kampaniją – žinokite, kaip matuosite kampanijos rezultatus, kad ateityje galėtumėte palyginti skirtingų medijų ar kampanijų pasiektus tikslus.

Jeigu nuspręsite savo įmonės įvaizdžio kūrimą ar naujo produkto/paslaugos įvedimą į rinką socialiniuose tinkluose atlikti ne patys, o patikėti kitiems – rinkitės atsakingai, nes galite iššvaistyti daug pinigų neaišku kam ir už ką, o laukto rezultato taip ir nesulauksite.

Tad sėkmės Jums įgyvendinant 2015 metų socialinių tinklų rinkodaros projektus!

Leave a Comment