4 BŪDAI, KAIP PADIDINTI JŪSŲ ĮRAŠŲ ORGANINĮ PASIEKIAMUMĄ FACEBOOK’E

4 BŪDAI, KAIP PADIDINTI JŪSŲ ĮRAŠŲ ORGANINĮ PASIEKIAMUMĄ FACEBOOK’E

Facebook_komunikacijos_patarimai

Nors mes visi žinome, kad Facebook yra pats svarbiausias socialinės medijos rinkodaros tinklas ir žinia, kad Facebook algoritmo dėka jo organinis pasiekiamumas mažėja nenuteikia optimistiškai.  Jūs, žinoma, jau girdėjote apie tai ir pergyvenate, kad vis mažiau ir mažiau Jūsų gerbėjų mato Jūsų skelbiamą turinį? Ir tai tikrai vyksta. Facebook algoritmas diktuoja, kiek žmonių gali pasiekti Jūsų skelbiamos naujienos ir šiuo metu tai siekia tik 3 – 6 % prix viagra en pharmacie france. Norint pasiekti daugiau vartotojų reikia į pagalbą pasitelkti mokamas Facebook paslaugas.

Ar mokamas skelbiamas turinys padėtų pasiekti daugiau vartotojų? Tikrai taip. Bet ką daryti tiems, kurie vis dar vadovaujasi „senoviškais metodais“ ir neturi pakankamai finansų įrašų ryškinimui ir mokamos reklamos naudojimui, kas tikrai padeda pasiekti daug didesnį kiekį potencialių vartotojų?

Šiame straipsnyje pateiksiu 4 būdus, kaip padidinti savo įrašų organinį pasiekiamumą ir būti labiau matomiems socialiniame tinkle Facebook be papildomų išlaidų mokamai reklamai:

1. Įrašų skelbimas ne piko metu

Tai labai paprastas ir lengvas būdas. Ir tam nereikia jokių esminių komunikavimo pakeitimų. Tiesiog reikia savo įrašus skelbti skirtingu laiku. Konkrečiau – būtent tuo metu, kai nėra įrašų srauto piko.

Atlikti tyrimai rodo, kad daugiausia įrašų yra paskelbiami 8.00 – 18.00 val. Tarpe – įprastų darbo valandų, vadinamuoju piko metu.

Norint išvengti didelio skelbiamų įrašų srauto, reiktų savo įrašą paskelbti ne piko metu – prieš arba po piko valandų.

Klausiate kodėl? Tai labai elementaru. Ne piko metu Jūs turime žymiai mažesnę konkurenciją, todėl tikrai siūlau tuo pasinaudoti.

2. Didesnis įrašų skaičius

Reguliarus ir didesnis įrašų kiekis reikalauja ir daugiau laiko pasiruošimui bei pastangų, tačiau norint sėkmingai komunikuoti socialiniame tinkle „Facebook“ būtina apmąstyti bendrą komunikavimo strategiją bei sudaryti įrašų planą. Padrika komunikacija – tikrai nebus veiksminga, nes tam tikrai neužtenka tik prilėkti „kažką“ parašyti padrikom…

Matematika šiuo atveju yra labai paprasta – jei įrašais savo paskyroje dalinatės sistemingai – kiekvieno įrašo dėka turite ir daugiau galimybių pasiekti norimą vartotojų skaičių.

Dar vienas pliusas, kodėl skelbti porą įrašų per dieną yra geriau nei vieną, tai, kad Jūs turite galimybę padidinti bendrą gerbėjų susidomėjimo ir pasiekiamumo per dieną skaičių, nesureikšminant kiekvieno skelbiamo įrašo atskirai.

Tačiau labai svarbu sugebėti išlaviruoti ant labai rizikingos ribos – skelbti tik tokį įrašų skaičių, kurių dėka išliktumėte įdomus savo gerbėjams ir netamptumėte tik įkyriais reklamos skleidėjais, nes, kaip žinome, per didelis įrašų kiekis vartotoją erzina. Tad kokių dažniu ir kiek įrašų reikėtų skelbti? Kad galėtumėte tai nuspręsti, būtina paanalizuoti vidinius duomenis ir pasižiūrėti, kokie jūsų įrašai susilaukia daugiausia gerbėjų dėmesio, ir realiai įvertinti, kiek įdomios informacijos galite pateikti vartotojams? Todėl labai svarbu komunikavimo strategiją planuoti: tiek įrašų kiekį ir dažnį, tiek ir įrašų turinį, kad išliktumėte įdomūs savo vartotojams ir tuo pačiu turėtumėte galimybę pasiekti kuo didesnį organinį pasiekiamumą.

 

3. Dalinkitės nuorodomis

Kaip jau pastebėjote, Facebook video įrašus naujienų sraute paleidžia automatiškai be jokio papildomo paspaudimo, kas pritraukia daug daugiau natūralaus gerbėjų dėmesio. Kaip žinia, skelbiamų nuorodų organinis pasiekiamumas taip pat yra žymiai didesnis nei įprastų įrašų. Tad dar viena gudrybė, kurio dėka galite pasiekti didesnį organinį pasiekiamumą – dalintis nuorodomis: video, straipsnių ar jūsų elektroninės svetainės.

 

4. Dalinkitės vizualiais įrašais

Paskelbus įrašą naujienų sraute, pirmiausia „Facebook“ pasidalina juo su nedideliu kiekiu vartotojų, atrinktų „Facebook“ algoritmo pagalba, tačiau, jei jūsų įrašas sulaukia didelio gerbėjų susidomėjimo, „Facebook“ algoritmas šį jūsų įrašą paskleidžia didesniam vartotojų kiekiui.

Kaip jau tikriausiai supratote, naujienų srautas yra labai konkurencinga erdvė, nes jūsų gerbėjai neina jūsų skelbiamų naujienų pasižiūrėti į jūsų „Facebook“ paskyrą, jie seka naujienas, rodomas naujienų sraute, todėl labai svarbu tame naujienų sraute išlikti ir būti matomiems. Todėl dalinkitės tokiais įrašais, kurie būtų įdomūs, skatintų juos dalintis jūsų įrašais, didintų gerbėjų susidomėjimą bei įsitraukimą. Paprastas trumpas tekstinis įrašas niekuo neišsiskiria, todėl siūlome įrašams pagyvinti pasirinkti ryškias, įdomias, originalias ir akį traukiančias nuotraukas ar jų maketus. Įrašai su vizualizacijomis pritraukia daug didesnį gerbėjų susidomėjimą nei eiliniai tik tekstiniai įrašai. Patikrinkite tai, analizuodami save, juk labiau mūsų dėmesį patraukia ryški, įdomi ar diskusijas skatinanti nuotrauka ir tik po to perskaitome, kas yra parašyta šalia jos? Todėl labai svarbu apgalvoti ir tinkamai parengti kiekvieną jūsų skelbiamą įrašą, norint išlikti konkurencingais ir matomais savo gerbėjams didžiuliame naujienų sraute.

 

Žinoma, kiekvieno jūsų situacija yra individuali ir mūsų pateikti būdai neveiks visiems vienodai veiksmingai, tačiau įdėjus daugiau pastangų, darbo ir laiko ruošiant komunikacijos strategiją ir konkrečius įrašus socialiniame tinkle „Facebook“ bei atsižvelgus į mūsų patarimus, tikimės, kad jums pavyks pasiekti didesnį organinį vartotojų pasiekiamų, kol kas dar sutaupant lėšas mokamai „Facebook“ reklamai.